Nya möjligheter

Tänk vad ett litet telefonsamtal kan göra...

Ringde till Å för att fråga om han kunde tänka sig att vara med i U2. Han var dock inte hemma så jag snackade ett bra tag med M som förutom att hon har två bullar i ugnen också har koll på läget. Det visade sig nämligtvis att Å blivit tipsad om ett jobb i Östersund som han hade ratat med kommentaren: "Det där är ju ett kostekonomjobb." Anledningen att vi kom in på detta var att jag hade sett att det var ute ett jobb som hemkunskapslärare och tänkte tipsa om det. När jag hade snackat klart i telefon tänkte jag att det är väl bäst att kolla in det där jobbet. Hur det nu blev så har jag nu i ren panik knåpat ihop ett brev och skickat in till Östersunds kommun. Sista ansökningsdag var nämligen idag. Så nu får vi se vad som händer!

Skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback