U 2 me are everything

Jahaja.

Hämtade kameran i förrgår och har nu så smått börjat dra igång mitt projekt. Alldeles för sent egentligen men det ska nog ordna sig. Problemet är bara att det inte finns någon naturlig plats för mig att sitta på här hemma och jag är för trött för att orka släpa mig till nåt bibliotek varje dag. Dessutom så är jag inte så intresserad av att nån annan ska tjuvtitta på mina filmer. Måste hitta en lösning på detta debakel.

Övriga nyheter är att jag ringde till Östersund och pratade med kostchefen. Hon var trevlig men om hon var riktigt intresserad vet jag inte. Tiden får utvisa. Det som var mest positivt med det jobbet var att tjänsten hade tillträde i augusti.

Ja å så har Igge gjort slut med sitt jobb och ska vara pappaledig på heltid från och med 24 maj. Alla är nöjda!

Kommentarer
Postat av: londa

Du får sitta här om du vill. Nära hem och ingen som tjuvtittar. Du är alldeles ensam fr.o.m. 7 maj.

Postat av: Lust reden

Här har du en blogg där du kan läsa allt om sex och även se massor av erotiska bilder. Lämna gärna kommerntarer!
/ lust reden

2007-05-22 @ 12:10:14
URL: http://lustreden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback